|
Nederlandse BrughoektumorForum Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
butterfly3nl
|
Geplaatst: 24.04.2010 Onderwerp: NVVS Brughoektumor informatiebijeenkomst 28 mei in Rotterdam |
|
|
28 mei 2010
Informatiebijeenkomst `Brughoektumor: diagnose, behandeling, perspectieven`
NVVS-Commissie Brughoektumor organiseert samen met het brughoekteam van Erasmus MC Rotterdam een informatiebijeenkomst op vrijdagmiddag 28 mei.
Tijd: 12.45 tot 16.00 uur
Plaats: Erasmus MC, 's Gravendijkwal 230, 3015 GE Rotterdam, 3e etage faculteit: collegezaal Ec 380
Sprekers:
-prof dr K. Graamans, kno-arts, Inleiding + dagvoorzitter
-drs A. van Linge, kno-arts, Inleiding compensatie balans evenwicht gehoor
-mw B. Harmeling – van der Wel, fysiotherapeute, Fysiotherapie bij duizeligheid en balansproblemen
-J. Feenstra, audioloog, Aard gehoorverlies, gehoorrevalidatie
-dr J. Wolbers, neurochirurg, Uitkomsten “Quality of Life” onderzoek
-mw I. Burgers – Bots, fysiotherapeut Mimetherapie
Beantwoorden van vragen door een panel, bestaande uit
-drs A. Van Linge, kno-arts
-drs A. Mendez, radiotherapeute
-drs A. Dallenga, neurochirurg
-dr J. Wolbers, neurochirurg
Er is gelegenheid om met elkaar te praten en ervaringen uit te wisselen.
Kosten: NVVS-leden gratis, niet-leden EUR 3,- (betalen aan de zaal)
Aanmelding: toegang uitsluitend na aanmelding bij de NVVS via e-mail: k.schols@nvvs.nl onder vermelding van 'brughoektumor Rotterdam' in de onderwerpregel, aantal personen, naam- en adresgegevens. Aanmelding kan ook via telefoon: 030-2617616. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving.
Email: k.schols@nvvs.nl
Website: www.nvvs.nl/brughoektumor
Geplaatst door Commissie Brughoektumor
Gekopieerd van de NVVS site door mij, groet Berna |
|
| Naar boven |
|
 |
k-jasperse
|
Geplaatst: 28.04.2010 Onderwerp: Klaas, |
|
|
Hallo,
Ik ben 3 maart j.l in het Erasmus Rotterdam geweest om ingeloot te worden voor een experimentele studie operatie.
Omdat ik mesothelioom asbest kanker heb.
De resultaten zagen er goed uit en zij gaven me hoop dat het er inzit dat ik ingeloot zou kunnen worden.
Maar helaas, na lang vragen waarom ik niet bij de loting zit, heb ik in een ander groot ziekenhuis de reden aangehoord dat de medicijnen die ik zou moeten slikken, invloed zou kunnen hebben op de brughoektumor die ik nog in mijn hoofd heb zitten.
Dus als die brughoektumor er niet zou zijn, zou ik misschien een experimenteel levensverlengend medicijn kunnen krijgen.
Dit zet weer tot nadenken.
Groet, namens Klaas _________________ Geopereert okt 2005 brughoektumor van 4.03 cm.
Gamma Knife 2006. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|