Maurice75
|
Geplaatst: 23.07.2010 Onderwerp: Wegraken (soort aanvallen) |
|
|
Hoi Ik ben Maurice en ik ben in 2003 en 2004 geopereerd aan een brughoek tumor. De tumor was doorgegroeid in de grote en de kleine hersenen. Het gehoor was al voor de operatie weg. De laatste 2 maanden heb ik weleens aanvallen en ben ik even uit de realiteit. Van te voren kreeg ik regelmatig een hyperventilatie aanval, en die voelde ik ook duidelijk aankomen. Een beetje suiker eten of rekening houden met ademhalen zorgde ervoor dat het dan weer snel overging. Meestal wist ik naderhand ook dat ik zo'n aanval had gehad. Maar nu zijn de aanvallen er ineens en weet ik op dat moment ook niet meer wat ik precies doe. Zo heb ik enkele weken geleden een halve tube tandpasta op gegeten (zei mijn moeder) en daarna tijdens een bezoekje aan mijn overbuurvrouw heb ik handzeep (uit zo'n pompje) gegeten. Ook daar weet ik eigenlijk niks meer van. De huisarts stuurde mij naar de neuroloog in roosendaal (terwijl ik in rotterdam in behandeling ben). Die neuroloog wilde mij doorsturen naar een epilepsie-centrum, alhoewel ik het daar niet mee eens ben. Het is absoluut geen epilepsie-aanval. Volgende week mag ik naar de neuroloog in Rotterdam en ik wil eigenlijk dat er een nieuwe mri-scan wordt gemaakt. O,ja. het is eigenlijk allemaal begonnen met een mondhoek die afhangde. Neuroloog verklaarde dat het niets met de tumor te maken had (hij keek trouwens op een oude mri-scan) omdat het aan de verkeerde kant zou zitten. (rechts tumors - links hangende mondhoek). Zijn er toevallig mensen die het herkennen en ook zoiets meegemaakt hebben ?
UPDATE: ondertussen in Rotterdam geweest bij de neurochirurg, hij heeft ook het vermoeden dat het iets met epilepsie te maken zou kunnen hebben. Ik moet nu wachten op een afspraak bij de neuroloog.
UPDATE: Ondertussen heb ik al een afspraak bij de neuroloog in Rotterdam, en een afspraak bij het epilepsie-centrum in Oosterhout. Maandag naar Rotterdam, dinsdag naar Oosterhout. _________________ Ik ben aan één oor doof, met het andere oor hoor ik alleen wat ik wil horen !! |
|