Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bht en je dagelijkse leven.

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Buurthuis Het Brughoekje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jacky73

BerichtGeplaatst: 09.08.2012    Onderwerp: Bht en je dagelijkse leven. Reageer met quote

Er wordt op het forum veel geschreven over bht, diagnose, klachten, behandelingen,etc. Maar hoe gaat het in je dagelijkse leven? Met name vrouwen met werk en een gezin. Ik heb een baan, 2 kinderen, een man, 2 honden. Zoals bijna elke vrouw, moet ik mijn tijd meer verdelen tussen alles dan een man moet. Nou is mijn man zeker niet ouderwets en doet uit zichzelf erg veel in het huishouden, maar het gezin draaiende huiden(afspraken,feestjes,sport,boodschappen,etc) doe ik. Omdat ik veel last heb van mijn evenwicht orgaan en behoorlijk doof ben aan 1 kant heb ik het idee dat ik 4x zo veel moeite moet doen om alles draaiende te houden. Ik zit helaas in de ziektewet, maar moet vd bedrijfsarts weer aan het werk. Ik werk in de kinderpsychiatrie en dat is vrij belastend werk. Zowel geestelijk als lichamelijk. Hoe doen anderen dit?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
puck42

BerichtGeplaatst: 18.08.2012    Onderwerp: Re: Bht en je dagelijkse leven. Reageer met quote

Hallo Jacky,

Ik heb īt opgegeven om alles te organiseren... Ik ben 100% afgekeurd omdat ik nog steeds ontzettende evenwichtsstoornissen heb en het niet verantwoord is dat ik mijn werk (hh thuiszorg) zou oppakken.
Ik ben de hele dag thuis, als ik me goed voel fiets ik een stukje om kleine boodschappen te halen. Ik kan het niet verdragen dat de hele dag tv-radio aanstaat dus het is lekker stil totdat eega en zoon thuiskomen. Ik geniet ervan! Ik doe in huis wat ik kan op mijn tempo, als ik moe ben ga ik gewoon slapen (momenteel 14u p-d). Dit komt mede door een auto/immuunziekte dus niet alleen door de bht. Voor de grotere poets schakel ik gewoon hulp in. Dat heeft me overigens veel moeite gekost om dat uit handen te geven, weer een stukje handicap tonen en da`s moeilijk....

Ik wens je een goede oplossing toe!

groetjes petra
(geopereerd apr 2011, links doof)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marianne2

BerichtGeplaatst: 19.08.2012    Onderwerp: Re: Bht en je dagelijkse leven. Reageer met quote

Hoi Jacky,
Ook ik heb het opgegeven om alles te MOETEN. Terwijl ik heel perfectionistisch ben. Ik zit in de WIA. Dat komt ook doordat ik geopereerd ben aan longkanker. Maar toen het UWV me vroeg om op controle te komen , en ze hoorde dat ik inmiddels een BHT heb, hoefde ik niet meer te komen alles bleef hetzelfde. Ik heb ook erg veel last van evenwichtsstoornissen. Zwalk over de weg, heel veel misstappen. Bijna doof. Muziek, feestjes, markt, noem maar op is ene grote kwelling.
Ik zou nog maar eens een afspraak maken met de bedrijfsarts en vragen of ze wel weten wat een BHT kan inhouden. Vertel duidelijk al je klachten. Ik heb dat ook gedaan . En ga niet aan het werk als je er nog niet aan toe bent.
Gr,
Marianne

Jacky73 schreef:
Er wordt op het forum veel geschreven over bht, diagnose, klachten, behandelingen,etc. Maar hoe gaat het in je dagelijkse leven? Met name vrouwen met werk en een gezin. Ik heb een baan, 2 kinderen, een man, 2 honden. Zoals bijna elke vrouw, moet ik mijn tijd meer verdelen tussen alles dan een man moet. Nou is mijn man zeker niet ouderwets en doet uit zichzelf erg veel in het huishouden, maar het gezin draaiende huiden(afspraken,feestjes,sport,boodschappen,etc) doe ik. Omdat ik veel last heb van mijn evenwicht orgaan en behoorlijk doof ben aan 1 kant heb ik het idee dat ik 4x zo veel moeite moet doen om alles draaiende te houden. Ik zit helaas in de ziektewet, maar moet vd bedrijfsarts weer aan het werk. Ik werk in de kinderpsychiatrie en dat is vrij belastend werk. Zowel geestelijk als lichamelijk. Hoe doen anderen dit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Buurthuis Het Brughoekje Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: