Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwolle- Utrecht ??

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Ziekenhuizen en Artsen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Angelique

BerichtGeplaatst: 13.10.2012    Onderwerp: Zwolle- Utrecht ?? Reageer met quote

Hoi
Via de zorgadviseur van mijn zorgverzekeraar, die een en ander onderzocht en nagebeld heeft, kreeg ik de namen van 2 centra, waar ik eerder nog niet (veel) van gehoord heb. Het gaat om:
- neurochirurgisch centrum in Zwolle en
- UMC in Utrecht, waarbij 2 namen specifiek genoemd werden.
Ik vraag me af of er mensen zijn, die hier ervaring mee hebben.
Groet
Angelique
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jurdy
Gast

BerichtGeplaatst: 27.10.2012    Onderwerp: Reageer met quote

Mmm nog niet. In welk verband bedoelen ze dit? Zolang ik bezig ben met mijn bht kom ik alleen maar de namen Leiden, Tilburg, Nijmegen, Maastricht, Amsterdam, Rotterdam tegen. En een enkele keer Groningen. Maar die twee niet.

En zo gezien de reacties komen we ook niet veel ander nieuws over deze plekken te weten. Mijn tip: zoek altijd ERVAREN dokters op, die al veel een behandeling hebben gedaan. Je moet bij zo'n ingewikkelde klus toch echt iemand hebben die het op routine kan doen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Ziekenhuizen en Artsen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: