Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Pijn rond het operatiegebied

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Problemen na de operatie of bestraling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
elle

BerichtGeplaatst: 23.11.2012    Onderwerp: Pijn rond het operatiegebied Reageer met quote

Het is nu ruim een jaar geleden dat ik geopereerd ben, zonder complicaties. Mijn wond in mijn nek/op mijn achterhoofd is goed genezen.
Maar toch heb ik er nog af en toe last van. Niet heel veel pijn, maar af en toe is het wel vervelend. Ik vind het soms niet fijn om daar aangeraakt te worden of er op te liggen. Soms is het gewoon wat gevoelig, soms doet het wat pijn.
Iemand die dit herkend, dat het heel erg verschilt van dag toch dag?
Zou het met het weer te maken hebben, of hoe ik me voor de rest voel?
Heidi

BerichtGeplaatst: 26.11.2012    Onderwerp: pijn rond operatiegebied Reageer met quote

dag elle,

mijn operatie werd 4 jaar terug uitgevoerd.
Ik herken de gevoeligheid rond het operatiegebied.
Ook ik vind het vervelend om daar aangeraakt te worden, toch wendt het met de jaren. Als dat een troost mag zijn.
groetjes, Heidi
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Problemen na de operatie of bestraling Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: