Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Positief dagboekje na GK (gehoorbesparend, 365 dagen)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Bestralen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mart

BerichtGeplaatst: 30.03.2012    Onderwerp: Reageer met quote

Hé Jurdy,

Alweer een jaar voorbij: een jaar van ongeloof (een tumor, ik?), een jaar van twijfel, een jaar van zoeken naar informatie, een jaar van delen, een jaar van berusting en een jaar van acceptatie. Soms kan een relativerend woord daarbij behulpzaam zijn: met een BHT is meestal redelijk goed te leven. Goed geïnformeerd kun je dat ook een beetje afdwingen. Maar laten we zo’n bewering ook weer snel relativeren. Ook al is de kans niet heel groot, soms heb je enorme pech en wordt dat ‘ding’ een onding en overheerst de chaos in je hoofd. Gelukkig is dat je bespaart. Maar uiteindelijk houden velen er toch iets aan over; sommigen blijven jaren op dit forum hangen Smile, een gehoorapparaat of BAHA kan een tastbare herinnering worden en het valt me op dat veel mensen niet (meer) fulltime werken. Dus, ook al gaat het relatief goed, leuk is het niet altijd. Een jaar is afgesloten, vakantieplannen al gemaakt…?. Het gaat je goed.

Martin
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Marianne2

BerichtGeplaatst: 30.03.2012    Onderwerp: Hoi Jurdy Reageer met quote

Heel hartelijk bedankt Jurdy voor je bijdrage en adviezen. Ik heb ze altijd graag gelezen.
Ik hoop dat het met jou heel goed zal blijven gaan.
Alle goeds voor de toekomst, en alvast een fijne warme zomer toegewenst.
Lieve groetjes van Marianne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
k-jasperse
Gast

BerichtGeplaatst: 30.03.2012    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Jurdy,

We wensen jou alle goeds, en dank voor je verhalen op deze site.
Ik wens je veel gezondheid toe, want zoal ik vermeld in mijn boek;
'' Als je gezond bent, dan ben je rijk.'' En wat je later met je leven doet, daar ben je zelf bij, zodat jij zelf daar een draai aan kan geven.
Jij hebt dat gedaan, en in de mindere momenten een positieve draai aan gegeven.
En ik vind dat wie het ook mag zijn, of je nu Bart Chabot bent, Klaas, of Jurdy, ieder brughoek tumor verhaal is uniek. Ik vind je moedig, omdat
wij allen mee mochten kijken in je zwakke, komische, vrolijke, en verdrietige en vooral veel meer positieve verhalen.
Geniet van het leven, ''laat het leven, leven'', maar dat gaat vast lukken!

Groet,
Naar boven
Anke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 12.01.2013    Onderwerp: berichten van de auteur zijn op zijn verzoek verwijderd Reageer met quote

Op verzoek van de auteur van dit dagboekje zijn zijn berichten hier verwijderd.
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Bestralen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: