NA brughoektumor..

De titel van dit forum zegt het al…..b.v. aangezichtsverlamming, doofheid, evenwichtsklachten en andere klachten

NA brughoektumor..

Berichtdoor w.frencken1966 » ma 26 sep 2016, 23:08

:D Mijn oudste zoon Nick is 20 juli 2015 in de leeftijd van 21 jaartjes jong met succes geopereerd in het LUMC te Leiden door dr. Koot. Zijn brughoektumor was toen al vrij groot!! Na een operatie van 11,5 uur, wat vrij "kort" is voor deze tumoren, kon ik met grote vreugde zelf vaststellen dat zijn aangezichtszenuw volledig intact was, en bij controle dat de tumor volledig verwijderd was...Ook hebben we een erfelijkheidsonderzoek laten doen...NF2.: Ook hieromtrent was de uitslag goed! Ruim een jaar verder kan ik concluderen dat het met mijn zoon zeer goed gaat ondanks zijn volledig dove oor links: Hij heeft het leven nadien opgepakt en leren leven met zijn handicap!! Als ing werktuigbouwkunde heeft hij een goede baan en vele ambities nog..Hij heeft zijn handicap geaccepteerd en deze heeft maar EEN belemmering: moe na een enerverende dag. Dit belemmert hem echter niet in zijn ambities: hij neemt rust en accepteert...Ook NA een brughoektumor is er leven!! Voor allen die hiermee geconfronteerd werden/worden: komt goed, zeker in Leiden...
w.frencken1966

Keer terug naar Problemen na de operatie of bestraling